| Morten Würtz-sagen! |
| Startet af: N1CO | 2010-02-08 14:25 |
DR1 har vist en dokumentar der hedder "Drengen de sagde hængte sig."
Det hele skete i 1994. Men politiet har aldrig fundet årsagen til Mortens død. Blev han dræbt eller var det selvmord?
Det foregik sådan, at Morten, på 7 år, cyklede en tur, og senere på dagen kom han ikke hjem. Hans forældre blev bekymrede. Politiet blev sat ind på sagen og gav sig til at lede efter Morten. Først blev hans cykel fundet, og dernæst blev Morten fundet 5-6 meter inde i et krat bestående af tæt-bevoksede buske, træer m.m., og der fandt man ham hængt i sit eget livrem. Han var død.
Politiet har prøvet og få voksne mennesker til at se om de kunne binde sådan et livrem rundt om halsen, og det havde de en del besvær med. Så det er ikke sandsynligt at Morten selv har bundet sådan en indviklet knude om halsen.
Dette skal ikke forestille at være en nyhed eller en slags artikel, men nu skal vi debattere om, hvad os zabbo'er måske troede årsagen til Mortens død var!
Som nævn før - Kunne det være selvmord eller drab? Hvorfor skulle han lave selvmord? Hvorfor blev han dræbt? Hvem gjorde det?
- Kom med jeres kommentar(e) ! :)
- N1CO.
Senest rettet af N1CO - 2010-02-08 14:30 |
|
|
Denne tråd har ialt 16 kommentare og har 14 deltagene brugere
Du skal være logged ind for at kunne kommentere denne tråd
|
Nemli skrev: han ville bare dø =I
det er ikke sjovt :S ?
[Gangster - På prøve] |
|
han ville bare dø =I :D!- Nemli - 2010-02-09 17:28 |
|
wurst lærd ov sdau :s - Anna - 2010-02-09 07:53 |
|
Jeg tror han blev dræbt, det er jo ikke normalt 7 årige drenge begår selvmord. o-o hej melis. |
|
Sikkert fordi han så noget han ikke måtte, og derfor hang de ham.. Og så skulle det self. ligne selvmord :s Jeg dovner ikke, min dyne har bare spist mig og jeg kan ikke komme ud. |
|
Du har fat i noget minnavn, men som de sagde i udsendelsen: "Vi har kun oplevet 1 selvmord af børn under 10 år siden 1980." - N1CO was here & will always be here.- N1CO - 2010-02-08 22:04 |
|
Har set det. Jeg tror han blev myrdet af "Pølse-Narko-Fyren" (xD). Hvorfor tror i en 7 årig-dreng vil begår slevmord?!
Jeg tror Pølse-NArko-Fyren dræbte ham. Der er mange bevisser; Hans pølse-glas lå nogle meter væk fra der hvor Morten Blev fundet død. Osv :i.
Tror helt sikkert han blev dræbt. Ham Pølse-Narko-Fyren havde begået selvmord, i en celle.
- Minnavn Din menning - Ikke min :] |
|
Tror han blev dræbt af ham der manden med pølserne! Talt pænt!- Prins - 2010-02-08 18:29 |
|
Jeg tror han blev dræbt Hej |
|
Shadow skrev: Jeg er ret sikkert på, at det var manden som selv begik selvmord inde i fængsels cellen. Hvorfor skulle han gøre det? For hvis det var ham, vidste han jo godt, at han ville sidde inde i lang tid.
HVIS han nu ikke havde gjort det, så kunne han jo begå selvmord fordi han følte han ikke havde noget at leve for, eller sådan noget.
Dog tror jeg også selv, at han har dræbt ham, for hvordan skulle en dreng på 7 kunne hænge sig i sin egen livrem, som det også er blevet sagt før I LOOOOOOOOVE HATERS |
|
Det er nemlig det mrKayne ;) - N1CO was here & will always be here.- N1CO - 2010-02-08 14:39 |
|
Hvordan skulle en 7-årig dreng kunne klarte op i et træ, tage sin livrem af, binde den således at den kan bruges til at hænge sig selv med, derfor for at gøre dette? Electronic Puppets |
|
jeg var ved at tude da jeg første gang læste om det, han er jo kun syv år!!!!! Elsker Hai |
|
Jeg er ret sikkert på, at det var manden som selv begik selvmord inde i fængsels cellen. Hvorfor skulle han gøre det? For hvis det var ham, vidste han jo godt, at han ville sidde inde i lang tid. bøh |
|