Zabbo er et officielt Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Afsløring: Valentine nærmer sig - nye møbler uploadet
Vi nærmer os Valentinsdag, hvilket vil sige, at Sulake har uploadet nogle fede og nye møbler til netop dig, der er glad for at kunne pynte op.
Vinderne af Zabbo awards 2011
Så kan I nu se vinderne!
Katastrofe i lufthavn: Norsk kronprinspar evakueret
I morges skulle et SAS fly lette fra Kastrup lufthavn, dog nåede det kun til landingsbanen, inden der opstod røg i kabinen.
Giv en varm velkomst
Giv en varm velkomst
Sammensæt ordene til en sætning
Sammensæt ordene til en sætning
Stort antal iPads lejet til et todagesmøde
Hvad er dyrest - hvidt papir med sort tekst på eller iPad med lys i displayet?
Fik du mig til at grine?
*G*
Habbo: Så er sikkerhedsugen skudt i gang
Så er sikkerhedsugen 2012 skudt godt i gang. Dette års sikkerhedsuge frembringer både aktiviteter alle dage, samt en sjælden præmie.
Habbo Staff
Startet af: zamati | 2010-03-07 11:05
Hvilken af Staff´s Fra Habbo Kan Du bedst lide/Savner

Jeg savner MissJ og DonK det er de bedste af dem alle dem der har været her

*OBS*
UD DYB JERES SVAR TAK!

Senest rettet af albers14 - 2010-10-16 12:56
Denne tråd har ialt 131 indlæg og har 83 deltagende brugere
Denne tråd er lukket og du kan derfor ikke kommentere den
DonK og Radar må begge gerne komme tilbage.. Hold kæft man de var sjove!

Engang med det der Bensalem da man skulle knække denne der kode mutede han alle i rummet fordi de sagde noget l***, hvorefter han unmutede mig fordi jeg sagde det rigtige.. Da folk så fattede det, blev alle de andre unmuted og han sagde "Nej hvor er du klog spod :D" eller noget i den stil xD!

Og da DonK, desværre, stoppede som staff læste jeg takketale op. Efter det fik jeg tilsendt en gave hvorefter jeg ud til mine venner, DonK var en af dem, skrev noget med at det var en fed gave, hvorefter han kom til rummet og sagde tak igen, og lavede sjov med mig og mine venner... og mutede mig lol xD
- spod123 - 2010-10-17 17:56
Helena Bonham Carter & Emma Watson - 01/10/11
Matina skrev:
Jeg savner kun radar og DonK.. Jeg har altid synes, at de var gode til det der med "børn" på nettet. De var ikke bare nogle kedelige "voksne" mennesker, som sad bag skærmen og sørgede for at det hele gik godt. Næææ nej, de spredte også en masse hygge, ved at have det sjovt med brugerne, og ikke bare sidde og klare deres job hele tiden. De tog sig faktisk tid til, at sidde og lave sjov med os. Jeg kan da huske flere episoder i Lobbyen hvor radar er kommet, og har lavet sjov med diverse folk, sendt alerts om dem, osv.
Jeg var en af dem.. Noget i stil med: Pas på Vantie har en banan i lommen.. LOL!

Men Radar, donk og missJ Da de alle sammen lavede sjov :)
- Luffe [Moderator] - 2010-10-15 23:10
Andreas Hoffman, du er virkelig inspirende!
Jeg savner kun radar og DonK.. Jeg har altid synes, at de var gode til det der med "børn" på nettet. De var ikke bare nogle kedelige "voksne" mennesker, som sad bag skærmen og sørgede for at det hele gik godt. Næææ nej, de spredte også en masse hygge, ved at have det sjovt med brugerne, og ikke bare sidde og klare deres job hele tiden. De tog sig faktisk tid til, at sidde og lave sjov med os. Jeg kan da huske flere episoder i Lobbyen hvor radar er kommet, og har lavet sjov med diverse folk, sendt alerts om dem, osv.
- Matina [Chef Event-ansvarlig] - 2010-10-14 15:45
DonK var helt klart min ynglings moderatore! men han er faktisk en af de der har været ansat for habbo der har lavet flest fejl forhvis man går tilbage til de pokaler han udgav til officele habbo kons der er der fejl på nogle af dem der er fx en der står tIlykke med pokalen!
-DonK

Men jeg syntes stadig han avr den bedste af de bedste.
Efter DonK vil jeg sige Radar kom. Han var super sej og han render faktisk stadig rundt på hotellet. Udover at han ejer brugeren ''Radar'' så ejer han vision og centicube.
- BattleBanzaiNub - 2010-10-14 09:00
MOD-Teknul
- Nexus-drenqen - 2010-10-11 18:49
13214124 + 1249124 + 124914 = ???
Savner ingen af dem fordi ingen af dem ikke har gjort noget for mig ;)
- DePlex [Film-producer - på prøve] - 2010-05-28 07:54
savner ingen... men hvis det er om hvem jeg bedst kan lide er det helt klart... MissZenobia :D
- BEN39. - 2010-05-28 06:41
Elefanter :3
daniXD skrev:
Donk
:O
- Tarzan - 2010-05-27 19:21
aguuuurken fanger skurken :)) !!!! <3 <3 <3
- Anna - 2010-05-27 16:59
Lidt ballade må jeg altså have.
Samrita skrev:
OGOGOGOG TEKNUL
Han er stadigvæk MOD ?
- Solitude - 2010-05-27 10:15
I set fire to the raaaaiiin ♥
Donk
- daniXD - 2010-05-26 16:50
Dudi
Ja teknul, var sku hyggelig..
- Carrew - 2010-05-26 16:27
Det bor dejlig!
OGOGOGOG TEKNUL
- Samrita [Dejligste ♥] - 2010-05-26 15:22
26/11-10 | Robin luf me ♥♥
DonK
- CykelGearet - 2010-05-26 14:22
CykelGearet - Gearet til din Cykel
radar er bedst am savner jeg!
- freeky - 2010-05-26 13:50
Jeg savner radar FØR han blev Habbo Staff.. Der var han nemlig nice. Men da han først fik job hos Habbo Hotel DK, så blev han lidt af en *****.
- Garion - 2010-05-26 09:01
I love haters :i
jeg savner mest radar for han var bare den bedste
- Blomster-engen - 2010-05-26 07:29
Jeg savner Radar. Heldivis spiller han stadig på Vision ^^,
- Hc-drengen1110 - 2010-05-25 20:33
Im a SuperGirl.
Jeg savner Radar. Heldivis spiller han stadig på Vision ^^,
- Hc-drengen1110 - 2010-05-25 20:33
Im a SuperGirl.
tomat121 skrev:
Savner MOD-Agurk , Men jeg har kontakt til ham privat så det går nok :)
Kan ikke huske MOD-Agurk. Kender ham godt, men kan ikke huske ham :S
- Nicobif - 2010-05-25 17:49
Gandalf og Fredbif ♥ ♥
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Den gyldne træsko
Steget 45 værdi
Army sovepose
Steget 100 værdi
Havblå sovepose
Steget 125 værdi
Rød sovepose