Zabbo er et officielt Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Afsløring: Valentine nærmer sig - nye møbler uploadet
Vi nærmer os Valentinsdag, hvilket vil sige, at Sulake har uploadet nogle fede og nye møbler til netop dig, der er glad for at kunne pynte op.
Vinderne af Zabbo awards 2011
Så kan I nu se vinderne!
Katastrofe i lufthavn: Norsk kronprinspar evakueret
I morges skulle et SAS fly lette fra Kastrup lufthavn, dog nåede det kun til landingsbanen, inden der opstod røg i kabinen.
Giv en varm velkomst
Giv en varm velkomst
Sammensæt ordene til en sætning
Sammensæt ordene til en sætning
Stort antal iPads lejet til et todagesmøde
Hvad er dyrest - hvidt papir med sort tekst på eller iPad med lys i displayet?
Fik du mig til at grine?
*G*
Habbo: Så er sikkerhedsugen skudt i gang
Så er sikkerhedsugen 2012 skudt godt i gang. Dette års sikkerhedsuge frembringer både aktiviteter alle dage, samt en sjælden præmie.
Hvis du vandt 20 millioner, hvad ville du så bruge dem på?
Startet af: Alia | 2010-06-27 22:03
Kunne det ikke være fedt hvis du vandt 20 millioner i lotto? Hvis du vandt dem hvad ville du så bruge dem på? Kom med jeres mening.

-Alia

OBS: Citat spam er ikke tilladt! Hvis dette bliver set igen, risikere brugeren at blive udvist fra forummet og i værste tilfælde; Udvist fra hele Zabbo!

Senest rettet af vBautz - 2010-07-04 16:11
Denne tråd har ialt 195 indlæg og har 99 deltagende brugere
Denne tråd er lukket og du kan derfor ikke kommentere den
Frejerik skrev:
Som barn - jeg ville nok købe en MacBook Pro, da jeg altid har elsket Apple's produkter. iPhone 3GS, ikke den nye 4G, da jeg ikke er vild med designet. Et fuldstændig nyt LED tv, og her tænker jeg Samsung.

Som voksen - jeg ville helt klart flytte til Italien. Jeg har været på ferie i Italien i mange år, og så har jeg også boet dernede. Jeg elsker det Italienske land, så jeg flytter sgu derned. Jeg skal have mig et stort hus dernede, og en fed bil. Audi, BMW eller en VW Phantom. Og så ville jeg bare leve livet!
ELLER en Mercedes E220.
- Graasten [Skribent] - 2010-09-21 19:12
Wow der mange ting.. jeg starter nu: VW Toureg til familien, dethleffs camper snow/ dethleffs aero style, HTC Legend. iMac, macbook pro, samsung 3D tvet og alt tilbehør, ps3 , den nye xbox 360, en masse lego, en del ipods, nye ting i huset, en fluesmækker ;D, alt verdens pålægchokolade, det fedeste og dyreste sennheiser headset jeg kan finde, nogle nye com's til vennerne, de fedeste møbler fra ikea, en masse habbomønter (måske), en bil mere f.eks. porche cayenne, 1000 fjernstyrede biler, en ny cykel, alle mine yndlings numre fra itunes, et glas mælk, en ferie til monaco / port gimaud, en super bil lamboghini eller lign, måske et nyt hus, en del tøj, en ny fodbold, en masse spil til min psp ps3'en som jeg købte og min wii og xbox'en jeg købte, en masse film bl.a. dum og dummere og andre jim carrey film, en masse andre mobiler, danmarks lækreste sommer hus, mere lego, meget andet elektronik. Tror det var det...
- ZabzZO - 2010-09-21 15:00
Købe alle fansites, der kommer her til. xD
- Bunchie - 2010-09-12 11:45
Fireworks|
Ville først og fremmest flytte udeboende som jeg har i tankerne jeg vil i midten af 2g. Derefter sørge for luna har hvad hun behøver, og gøre alt muligt for at opvarde hende. Jeg ville tænke på om mine venner havde det godt. Og vente med at bruge pengene på mig selv til jeg har hjulpet andre mennesker, og gjort mine venner glade. Det ene tjeneste er den anden værd.
- Freddie - 2010-09-06 23:41
Life is a bitch
20millioner..
damn, det kan blive til meget kage ='D.
- Kaja - 2010-09-06 21:50
DAVID(LLLLLLLLLLLLLL)
Jeg ville bruge dem til en ØHH hus og ..
kan ikke finde på så meget, :DD

- Vaskemaskinen - 2010-09-05 18:26
Beholder Kagen :3
Alt muligt kedeligt noget, Tøj, Mad, og masse andre ting :)
- Bunchie - 2010-09-05 15:35
Fireworks|
Som barn - jeg ville nok købe en MacBook Pro, da jeg altid har elsket Apple's produkter. iPhone 3GS, ikke den nye 4G, da jeg ikke er vild med designet. Et fuldstændig nyt LED tv, og her tænker jeg Samsung.

Som voksen - jeg ville helt klart flytte til Italien. Jeg har været på ferie i Italien i mange år, og så har jeg også boet dernede. Jeg elsker det Italienske land, så jeg flytter sgu derned. Jeg skal have mig et stort hus dernede, og en fed bil. Audi, BMW eller en VW Phantom. Og så ville jeg bare leve livet!
- Graasten [Skribent] - 2010-08-24 16:14
Frederik54 skrev:
[citat]Rytme skrev:
vil være den sejeste på jorden MUHAHA
Hvordan vil du gøre det? :O[/citat]Det spørger jeg lige også om ? :S
- christiano17 - 2010-08-24 14:38
Nyd livet mens du kan :D
Holde en fest for vennerne :D
- MilleSille - 2010-08-24 09:01
Nummi! :DD
Jeg vil bruge dem til alle muglige HI-tech ting!! :D
- magicMW22 - 2010-08-23 19:40
Sæt ind i banken :) arhh måske købe en Ipad:)
- BakSpejlet - 2010-08-23 19:04
Rytme skrev:
Hvordan vil du gøre det? :O
- Frederik54 [Driftchef] - 2010-08-19 15:24
Med mine andre ting ville jeg bruge de andre penge, på et fedt hus, og en Golf, til min far- det har han altdi ønsket sig, og jeg vil bare gerne give ham sådan en
- JuniorCamille - 2010-08-19 06:44
- Rytme - 2010-08-18 21:23
P0PC0RN I EN PLASTIC SKÅL!
jeg vil sende 3% til fattige lande. og jeg vil bare bruge resten på skønheds ting xD og min skole, så vi kan komme på udflugter
- JuniorCamille - 2010-08-17 07:41
christiano17 skrev:
[citat]ud7 skrev:
LEGO LEGO LEGO XD er stor LEGO fan :D
Hehe, det er da spild af penge ! :P
[/citat]ikke for en der elsker lego
- ud7 - 2010-08-16 17:21
Lalalalala JEG ER LIGE GLAD!!!!!!!!
jeg ville eje gamestop og bruge resten til andre ting.
- Mads - 2010-08-12 19:25
FUS RO DAH!!!
.. og så ville jeg nok købe et stort hus med garage til min ferrari ;D!
- Pigen-dx - 2010-08-12 16:31
Købe Shocknews og rive det ned...

ej....
Jeg ville købe min yndlingsbil (Ferrari F430) med et par 24" alufælge..
O
- Pigen-dx - 2010-08-12 16:30
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Den gyldne træsko
Steget 45 værdi
Army sovepose
Steget 100 værdi
Havblå sovepose
Steget 125 værdi
Rød sovepose
Steget 100 værdi