Zabbo er et officielt Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Afsløring: Valentine nærmer sig - nye møbler uploadet
Vi nærmer os Valentinsdag, hvilket vil sige, at Sulake har uploadet nogle fede og nye møbler til netop dig, der er glad for at kunne pynte op.
Vinderne af Zabbo awards 2011
Så kan I nu se vinderne!
Katastrofe i lufthavn: Norsk kronprinspar evakueret
I morges skulle et SAS fly lette fra Kastrup lufthavn, dog nåede det kun til landingsbanen, inden der opstod røg i kabinen.
Giv en varm velkomst
Giv en varm velkomst
Sammensæt ordene til en sætning
Sammensæt ordene til en sætning
Stort antal iPads lejet til et todagesmøde
Hvad er dyrest - hvidt papir med sort tekst på eller iPad med lys i displayet?
Fik du mig til at grine?
*G*
Habbo: Så er sikkerhedsugen skudt i gang
Så er sikkerhedsugen 2012 skudt godt i gang. Dette års sikkerhedsuge frembringer både aktiviteter alle dage, samt en sjælden præmie.
Musik i ørene?
Startet af: Robin [Ejer og Udvikler] | 2010-08-30 18:33
Heya folkens! Jeg sad i bussen her idag og tænkte på, hvor mange af jer tænker helt ærligt over hvor højt i har lyden på jeres headphones, earplugs eller whatever?

Sætter i dem bare i og skruer op for fuld knald eller tænker i rent faktisk på ikke at skade jeres øre?
Denne tråd har ialt 50 indlæg og har 43 deltagende brugere
Denne tråd er lukket og du kan derfor ikke kommentere den
For mig, så går det an på, hvilken humør jeg er i og hvad jeg laver.. Hvis jeg f.eks. Utrolig meget deprimeret, så hører jeg ret højt musik.. Næsten helt skruet op.
Hvis jeg er sådan nogenlunde positiv, så er mit musik ikke så højt eller for lavt.
- TCTN - 2010-10-10 23:39
En vild drøm.
Om en uge vil jeg kunne fortælle jer hvor mange decibel min iPod kan spille med høretelefoner :p
- albers14 [Moderator] - 2010-09-29 19:43
Bare smut.. Gå fra mine tanker
Matina skrev:
[citat]frede55 skrev:
[citat]Matina skrev:
Jeg tænker ikke vildt meget over det, men jeg har dog ikke min musik på fuld skrue. Bare en lille smule højt, men heller ikke for lavt.
Godt tænkt[/citat]Jaaa, jeg er jo ikke helt dum.[/citat]Nej min skat ^^

- frede55 - 2010-09-29 17:20
Skrevet af Frodo
frede55 skrev:
[citat]Matina skrev:
Jeg tænker ikke vildt meget over det, men jeg har dog ikke min musik på fuld skrue. Bare en lille smule højt, men heller ikke for lavt.
Godt tænkt[/citat]Jaaa, jeg er jo ikke helt dum.
- Matina [Chef Event-ansvarlig] - 2010-09-29 16:57
Matina skrev:
Godt tænkt
- frede55 - 2010-09-29 14:29
Skrevet af Frodo
- Matina [Chef Event-ansvarlig] - 2010-09-28 22:36
Jeg skruer heller ikke så højt op. Og ja, jeg har også min musik smag for mig selv. :P
- Jack-Zabbo [Pixel-artist] - 2010-09-28 20:38
hvorfor
skruer op for fuld knald. skrot op alle andre. :P
Ej seriøst. har ingen ipod, og der er et bestemt sted min mobil og computer kan komme til. og det er ret lavt. såeh.
- BiniMagi - 2010-09-28 14:46
Julie
MK skrev:
Jeg hører det nogenlunde dæmpet når jeg bare lytter, løber og slapper af - altså i de fleste situatuiner... højt musik i ørerne er kun, når jeg en sjælden gang imellem er i dårligt humør og har brug for noget til at blæse tankerne væk :D
Nogenlunde ligesom Molle..

Skruer op så jeg kan hører sangen helt. lol :D
- frederikke - 2010-09-27 18:47
R.I.P Mormor
Jeg hører det nogenlunde dæmpet når jeg bare lytter, løber og slapper af - altså i de fleste situatuiner... højt musik i ørerne er kun, når jeg en sjælden gang imellem er i dårligt humør og har brug for noget til at blæse tankerne væk :D
- MK - 2010-09-27 18:38
Nostalgi er ikke hvad det har været
Jeg skruer aldrig helt op. Lidt højt op på mobilen, men ikke på iPod'en.
- Graasten [Skribent] - 2010-09-27 14:28
Nej Frede55 der gør kun en idiot som er ligeglad med sin fremtid.
- Robin [Ejer og Udvikler] - 2010-09-27 06:55
26/11-10 | Sammie luf me ♥♥
halvt om halvt*
- Icopy [Konkurrence-ansvarlig] - 2010-09-26 22:59
Whistle while you work. :o)
Jeg hører mest musik i timen og i toget, jeg skruer op så jeg føler det komfrontabelt, og jeg selv kan holde det ud - derudover tænker jeg også på mine med-mennesker, for der er intet værrere end at man kan hører halvt og halvt musik.

Dem som laver telefoner, burde lave en reducering, så man ikke kan få høreskader.
- Icopy [Konkurrence-ansvarlig] - 2010-09-26 22:58
Whistle while you work. :o)
Ja jeg skruer den bare op på 100% det gør en rigtig musik vælger eller hva fuck man kalder det !!!
- frede55 - 2010-09-26 21:16
Skrevet af Frodo
når jeg høre musik på dab radioen om natten er den på 15. om dagen er den på 35. hvis det er fredag eller lørdag aften. fra klokken 18 til 24. er den op på 60
- united - 2010-09-08 18:47
lol manden
Tænker faktisk på det. Har tinnitus i forevejen, så jeg vil ikke skade mine øre mere end de er i forevejen..
- Luna - 2010-09-08 09:35
www.luna-brejning.blogspot.com ♥
Skruer sådan tilpas op. Så det ikke er ubehageligt.

I mine gamle earphones var der sådan noget isolation så folk ikke kunne høre hvis man fyrede helt op haha
- EmilovichDK - 2010-09-07 16:33
sophisticated G shyt
nej høre kum muski når jeg er hjemme
- Master-D [Foto-ansvarlig] - 2010-09-05 01:20
Maria er sød, lille og langsom
xTraumer skrev:
Når jeg er alene, skruer jeg kun li akkurart op så det ikke gør ondt. Men når jeg er sammen med andre fx i bussen, eller går på gaden, så skruer jeg også kun så højt op, at jeg også ville kunne høre hvis nogen talte til mig. :-3
Samme her[:
- Nick-Rold - 2010-09-04 22:47
Hello.
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Den gyldne træsko
Steget 45 værdi
Army sovepose
Steget 100 værdi
Havblå sovepose
Steget 125 værdi
Rød sovepose