Zabbo er et officielt Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Afsløring: Valentine nærmer sig - nye møbler uploadet
Vi nærmer os Valentinsdag, hvilket vil sige, at Sulake har uploadet nogle fede og nye møbler til netop dig, der er glad for at kunne pynte op.
Vinderne af Zabbo awards 2011
Så kan I nu se vinderne!
Katastrofe i lufthavn: Norsk kronprinspar evakueret
I morges skulle et SAS fly lette fra Kastrup lufthavn, dog nåede det kun til landingsbanen, inden der opstod røg i kabinen.
Giv en varm velkomst
Giv en varm velkomst
Sammensæt ordene til en sætning
Sammensæt ordene til en sætning
Stort antal iPads lejet til et todagesmøde
Hvad er dyrest - hvidt papir med sort tekst på eller iPad med lys i displayet?
Fik du mig til at grine?
*G*
Habbo: Så er sikkerhedsugen skudt i gang
Så er sikkerhedsugen 2012 skudt godt i gang. Dette års sikkerhedsuge frembringer både aktiviteter alle dage, samt en sjælden præmie.
Gruppepres!
Startet af: Blast | 2010-09-10 17:46
Jeg har publiceret to artikler vedrørende det at være teenager samt de unges liv - artiklerne kan I finde under ''artikler''-men det jeg vil med denne debat, det er for at høre om I har oplevet gruppepres, eller selv har været med til gruppepres. Dette emne fik jeg ikke rigtig med i artiklerne, derfor opretter jeg denne debat!
Denne tråd har ialt 5 indlæg og har 5 deltagende brugere
Denne tråd er lukket og du kan derfor ikke kommentere den
Jep jeg har været udsat for gruppepres. Jeg blev gruppepresset til min første cigaret :) jeg kunne bare have sagt nej, men de blev ved og jae, så tænker jeg ikke mere over det. sket er sket :) life goes on.
- Freddie - 2010-09-12 08:23
Life is a bitch
Gruppepres er for noobs. Hvis man oplever gruppepres burde man straks tage det op med nogen og forlade "gruppen" med det samme. Folk der presser andre til noget, de måske ikke har lyst til, er nogle man ikke burde omgås. Selvfølgelig er der forskellige former og niveauer. Man må så selv bedømme, hvor og hvordan landet ligger - og i så om det er det værd.
- Tsukuyomi - 2010-09-11 20:57
Har ikke oplevet, noget gruppepres på nettet. - Men det sker da, når man er ansat.
- Bunchie - 2010-09-11 16:46
Fireworks|
Hm ja........ Jeg har været under stort gruppepres, en gruppe fra skolen TVANG mig til at sparke en lærer, og gjorde jeg det ikke, ville de slå og sparke mig, og det skal siges de var 3-4 gutter, mod alene lille mig, så hvad gjorde jeg, sparkede læren, og endte med at blive sendt hjem med en seddel i hånden... Ikke sjovt. Jeg ved hvor dumt gruppepres er så jeg er ikke selv med til det, men oplever det meget tit på min skole.

-Anton har talt
- storenicknice - 2010-09-10 17:51
Frederikke H. ♥
hmm, gruppepres og gruppepres.. Joo, i klassen der er jeg nu outsideren, fordi jeg har fundet ud af at være mig selv o3o.. Men førhen var jeg bedste veninde med klassens populærer og rigtig dullede pige.. Og hver gang jeg sys noget makeup, tøj, måde at sætte hår, skrive osv virkede underligt eller gross, så sagde hun bare "ej hvor du nederen Anne!".. og så gik jeg lidt med til at klæ og opføre mig dullet >o<.
Det var først der da begyndte en ny pige i min klasse, som overhovedet ikke var dulle. langt fra. Hun tegnede, læste manga, læste meget, ku kampsport og var rigtig cool og sød.. Og hende blev jeg så veninde med, og hun viste mig en masse fede ting : 3. Hvis der var noget jeg ikke brød mig om, sagde hun bare jeg selv bestemte.. Så nu er jeg den eneste ikke-dullede pige i klassen sammen med hende, og vi er så outsiderne fordi vi ik gider 'følge med på det moderne' lolol.
- xTraumer - 2010-09-10 17:50
10/7-11, Oli
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Den gyldne træsko
Steget 45 værdi
Army sovepose
Steget 100 værdi
Havblå sovepose
Steget 125 værdi
Rød sovepose
Steget 100 værdi