Zabbo er et officielt Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Afsløring: Valentine nærmer sig - nye møbler uploadet
Vi nærmer os Valentinsdag, hvilket vil sige, at Sulake har uploadet nogle fede og nye møbler til netop dig, der er glad for at kunne pynte op.
Vinderne af Zabbo awards 2011
Så kan I nu se vinderne!
Katastrofe i lufthavn: Norsk kronprinspar evakueret
I morges skulle et SAS fly lette fra Kastrup lufthavn, dog nåede det kun til landingsbanen, inden der opstod røg i kabinen.
Giv en varm velkomst
Giv en varm velkomst
Sammensæt ordene til en sætning
Sammensæt ordene til en sætning
Stort antal iPads lejet til et todagesmøde
Hvad er dyrest - hvidt papir med sort tekst på eller iPad med lys i displayet?
Fik du mig til at grine?
*G*
Habbo: Så er sikkerhedsugen skudt i gang
Så er sikkerhedsugen 2012 skudt godt i gang. Dette års sikkerhedsuge frembringer både aktiviteter alle dage, samt en sjælden præmie.
iMac VS Macbook
Startet af: Blast | 2010-09-10 18:55
Jeres valg. Hvad synes I iMac eller Macbook!

Mig: iMac!
Denne tråd har ialt 24 indlæg og har 14 deltagende brugere
Denne tråd er lukket og du kan derfor ikke kommentere den
Macbook!! (Y)
- christiano17 - 2010-09-21 06:16
Nyd livet mens du kan :D
ZabzZO skrev:
[citat]lil-g skrev:
en kompakt macbook pro med 15.4" er fint, og kan tages med overalt - og kan det samme som en imac.
Alle har hver deres behov. Hvis man ser en iMac IRL er den for fed. Men som jeg skrev alle har hver deres behov. Køb en Macbook og du for mest for pengene. Derimod ville jeg købe en lille billig netbook og en iMac (netbook til ferieer) men hvis du vil spille spil på ferieen så er det lil-g's ord kommer ind i billedet. køb en macbook. Der for du mest for pengene ;)[/citat]hvis du vil spille spil, så køb en PC. mac = 8bitgames.
- lil-g - 2010-09-20 18:47
Hvorfor blive? Den anden side er mere indbydende..
lil-g skrev:
en kompakt macbook pro med 15.4" er fint, og kan tages med overalt - og kan det samme som en imac.
Alle har hver deres behov. Hvis man ser en iMac IRL er den for fed. Men som jeg skrev alle har hver deres behov. Køb en Macbook og du for mest for pengene. Derimod ville jeg købe en lille billig netbook og en iMac (netbook til ferieer) men hvis du vil spille spil på ferieen så er det lil-g's ord kommer ind i billedet. køb en macbook. Der for du mest for pengene ;)
- ZabzZO - 2010-09-20 18:46
ok
- Blast - 2010-09-12 23:43
Jakob er sød :3
Alt hvad Apple laver!
- Stevejobs - 2010-09-12 23:34
MacBook! Bærbar > Staionær til den privatebruger (til mig :b). Jeg ved ikke, hvad jeg skulle bruge en iMac til, for hvis jeg skulle have en stationær, skulle det være til at "game" på, og så ville jeg slet ikke vælge Mac.
- Tsukuyomi - 2010-09-11 19:57
Xbox.
- Loverbang - 2010-09-11 19:19
http://www.youtube.com/westenful
lil-g skrev:
[citat]Frejerik skrev:
Macbook Air.
du foretrækker en macbook uden cd-drev som du bare skal puste til, så går den istykker?[/citat]snakker du om funktionalitet i en mac tråd? haha, du er gået forkert.
- hugin - 2010-09-11 18:12
Hvis det er sådan det er, så ja.
- Graasten [Skribent] - 2010-09-11 17:12
Frejerik skrev:
Macbook Air.
du foretrækker en macbook uden cd-drev som du bare skal puste til, så går den istykker?
- lil-g - 2010-09-11 16:41
Macbook!
- Bunchie - 2010-09-11 16:41
Fireworks|
Macbook Air.
- Graasten [Skribent] - 2010-09-11 15:42
Blast skrev:
Okay?
Flabede unge. Du spørger om meningen, jeg siger min. Så gtfo kiddy.
- lil-g - 2010-09-11 13:52
Lasmik skrev:
hvad er en Macbook og en iMac egentlig? Går ikke op i sådan nogle ting
Tjek Apple.dk ud, eller se en unboxing på YT..
- albers14 [Moderator] - 2010-09-11 12:26
Bare smut.. Gå fra mine tanker
hvad er en Macbook og en iMac egentlig? Går ikke op i sådan nogle ting
- Lasmik [Chef Film-producer] - 2010-09-11 10:48
Jeg er en bjørn. Miav!
Okay?
- Blast - 2010-09-10 23:32
- lil-g - 2010-09-10 22:34
lil-g skrev:
hvad fanden vil du med en iMac? den har bare en større skærm end en macbook og tastatur og mus er ikke indbygget.
Sjovt nok kan man købe en mus og en skærm. Jeg vil klart hellere have en større skærm, end sølle mus og tastatur indbygget.
- Blast - 2010-09-10 22:32
lil-g skrev:
hvad fanden vil du med en iMac? den har bare en større skærm end en macbook og tastatur og mus er ikke indbygget.
Smag og behag vel, nogen ser det som en klodset ting, andre ser det som det rene gejl..
- albers14 [Moderator] - 2010-09-10 22:32
Bare smut.. Gå fra mine tanker
- lil-g - 2010-09-10 22:30
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Den gyldne træsko
Steget 45 værdi
Army sovepose
Steget 100 værdi
Havblå sovepose
Steget 125 værdi
Rød sovepose
Steget 100 værdi
Globus
Steget 500 værdi