Zabbo er et Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Bots på Habbo - kommer snart!
Ja, du læste rigtigt. Der kommer bots tilbage på Habbo. Denne gang en du selv kan have æren af at have.
En anderledes ulykke - bildæk smadrede butik
Det lyder måske lidt mærkeligt, men det er sandt nok; et bildæk smadrede en butik i Vanløse. Hvordan ulykken skete, kan læses i denne artikel.
Nyt kæledyr lanceres på Habbo
Et helt nyt kæledyr kommer til Habbo – formentlig i dag. Der er både blevet uploadet skilte, pokaler og quests angående det nye kæledyr. Hvilket det drejer sig om, kan du læse i denne artikel.
To nye overhoveder!
I dag er der kommet to nye driftchefer!
Champions League finale - vindere!
Chelsea er nu forsvarende CL-mestre - gættede du på det?
Champions League finale
Champions League finale

Offentligt transport

Startet af: Eriamm | 2012-02-22 13:38
Betalingsringen droppes og alt det der... you name it?
Offentligt transport bliver billigere, men får det dig til at tage det offentlige noget mere?

Får regeringens udspil dig til at køre mere i bus og tog?
24% : Ja 76% : Nej

Ialt: 5254 har stemt

Hvad synes du?
Denne tråd har ialt 15 indlæg og har 13 deltagende brugere
Du skal være logged ind for at kunne kommentere denne tråd
Hvis jeg skulle komme med nogle forbedringer til det offentlige, vil det helt klart være at køre oftere om natten.

Jeg er tit i byen i Kalundborg eller i Slaglese, og der går en bus mellem de to byer - men den sidste bus går klokken 00.00 - og den første går kl. 06.30 hvilket er ekstremt nederen, da de fleste tager hjem fra byen omkring 3-4 om natten. Hvilket betyder jeg skal hentes af min mor, og det resultere altid i, at det senest bliver klokken 1 - og de fleste steder i byen åbner først "rigtigt" klokken 00.00.. Så det er ret belastende..

Derfor, én eller to afgange om natten - f.eks. kl. 02 og klokken 04. - så har man lidt at vælge imellem.

- Icopy - 2012-05-05 03:06
Whistle while you work. :o)
Well for at svare på det, du spørger om.
Så vil jeg sige nej. Det får mig ikke til at køre mere med offentlig transport, på grund af det er billigere.
Jeg tager toget hver dag, og mine venner bor vidt omkring interregionalt, så om der er 2 kroner til eller fra, tager jeg tog, bus og metro.
- spod123 - 2012-05-04 20:59
Through passion, I gain strength
Bruger det offentlige hvis jeg skal i biffen med vennner og i den dur, men hvis der ikke er såå langt, tager jeg bare min scooter.
- Chefen [Chef Film-producer] - 2012-05-04 18:52
lad ikke røven synke, før brættet er knækket
Smidsk skrev:
Jeg er så glaaaad for mit hypercard, jeg kommer hurtigt, langt omkriiiing. Og det fordiiii med et hypercard, går det så let som ingentiiiing.
Agree - hypercard er virkelig fedt. 300 kroner om måneden, og du kan rejse så tosset du vil inden for din egen region. + du rejser med børnepriser i en anden region.
- Icopy - 2012-05-04 14:43
Har 100 meter til skole, så jeg går til skole. :3
- Bunchie - 2012-05-04 14:40
WhySoRacist? | Chelsea FC
Jeg er så glaaaad for mit hypercard, jeg kommer hurtigt, langt omkriiiing. Og det fordiiii med et hypercard, går det så let som ingentiiiing.
- Smidsk - 2012-02-22 21:58
Habbo er en kronisk sygdom
Forlader alligevel aldrig huset/kælderen, så kan ikke forholde mig til debatten om offentlig transport
- MK - 2012-02-22 21:51
Nostalgi er ikke hvad det har været
Jeg har 12 km i skole, jeg bliver nødt til at tage bussen :-)
- Icopy - 2012-02-22 16:22
Det har hele tiden været på tale, at priserne skulle sænkes... De blev dyrere. Glæder mg til den dag, at de rent faktisk bliver billigere.
- frederikke - 2012-02-22 16:08
Just keep swimming
Nej, det får mig ikke til at køre med offentlig transport. Jeg har en bil. Jeg har ikke tænkt mig at have dobbeltudgifter. Offentlig transport er utilregnelig, og passer ofte ikke med de tider der passer en selv.
- mrKayne - 2012-02-22 15:44
RIP. Far - 020906
Min scooter kører mig
- Nich - 2012-02-22 14:51
Bertha♥♥..
Eftersom jeg har hørt er det først i 2013 det skulle komme. Ting kan vel stadig ændres...
- CocaSquash - 2012-02-22 14:28
Time to change... Fuck this shit -.
Min trofaste cykel har fulgt mig gennem hvad - tre måneder nu hihihihiih - og det fortsættes lidt endnu. Ellers fragter mine forældre mig rundt stort set de steder, hvor jeg vil hen.
- Graasten - 2012-02-22 13:55
Ronaxi skrev:
Er ikke sikker på at jeg forstod din debat som den skulle, men jeg kører mest med bus.. :33
At OFFENTLIGT transport bliver billigere, og med det, om det får dig til at køre mere i bus...
- Eriamm - 2012-02-22 13:41
Boooooooooooom go go!
Er ikke sikker på at jeg forstod din debat som den skulle, men jeg kører mest med bus.. :33
- Ronaxi [Film-producer] - 2012-02-22 13:40
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Den mørke stjernes dragede
Startet på 10500 værdi
Red Theatre Curtain
Faldet 300 værdi
Regnbuefarvet rundt spisebord
Steget 1150 værdi
Regnbuefarvet plasticstol
Steget 1150 værdi
Regnbuefarvet kuglestol